jangan ucap selamat tinggal

Friday, November 12, 2010

bahagianya rasanya hatiku,
bila diriku bersamamu,
terasa indah kenangan ku bersamamu,
bagai dunia ini milik aku bersama cintaku padamu.

kelukaan terlakar akhirnya dihati ini,
bila engkau tiada lagi,
bukan pergi bersahaja pergi,
tetapi engkau menyingkirkan aku dari hati
dan menyerahkan cinta kepadanya... lukalah sekeping hati

andai bahagia hanya seketika,
aku redha dan terima,
tetapi mengapa tanpa putus dan sebarang kata
tiba-tiba engkau bersamanya.......

walau air mata tidak menitis,
tidak bermakna aku cool tidak sedih,
adakah engkau nampak hatiku merintis?
fikirlah sayang jika hatimu seperti hati ku yang terguris,
adakah dikau cool tidak menagis dan jiwamu merintis?

aku hanya insan biasa,
tiada apa-apa yang dapat ku bangga,
tiada berharta duit berjuta juta,
xpelah mungkin begini lah nasib seorang orang biasa dalam cinta.

engkau ibarat disimpang delima,
keliru untuk memilih cinta atau harta,
keputusannya aku yang hampa,
kerana engkau tegar memilihnya,
sebab terpikat dengan paras rupa yang bergaya,
hingga menolak kesucian cinta yang telah ku berikan kepadamu sekian lama.

No comments:

Post a Comment